Candidatul ideal
- Esti deschis, comunici cu usurinta si atitudinea pozitiva te insoteste pretutindeni
- Ai o atitudine orientata spre client si iti place sa ajuti
- Te adaptezi usor si inveti repede.
Ce vei face?
- Vei prelua/initia apeluri telefonice si le vei gestiona conform procedurilor agreate
- Vei desfasura activitate de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail.
- Vei fi proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora
- Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa inveti si sa te dezvolti
- Vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe
Ce iti oferim?
- Ocazia perfecta de a acumula cunostinte in domeniul e-commerce, retail sau de a le consolida pe cele pe care le detii deja
- Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil (8 ore/zi,5 zile/ 7)
- Abonament medical la Regina Maria, acces la biblioteca Bookster
- Perioada de training platita la inceputul activitatii si traininguri periodice
- Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa
- Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei. In functie de rezultatele inregistrate, poti fi urmatorul nostru Team Leader!